DROOM
10-11 DROOM REALISEREN? VANUIT UW BEDRIJFS DNA
10-11 MOBILITYSERVICE GEFELICITEERD
21-10 WAT IS HET GEHEIM VAN WHATS APP?
WAT IS HET GEHEIM VAN WHATS APP?
Er valt veel in de pers te lezen over de gevolgen van WhatsApp voor de huidige telecom providers. En zo langzamerhand gebruikt iedereen WA op hun telefoon. In cijfers 500.000 nieuwe downloads per dag en via WA worden 1 miljard smsjes verstuurd. Waarom valt er in de pers zo weinig te lezen over de oprichters van Whats App? Wanneer we op de site kijken is er na lang zoeken een hele concrete en duidelijke missie en visie te vinden!
WAT? WAAROM? WIE? |
BEGINNEN, STOPPEN EN DOORGAAN VOLGENS WHATSAPP?
BEGINNEN: Maak iets wat normale mensen willen hebben, Neem elke kritiek van je klanten serieus en blijf het product als een obsessie verbeteren, net zo lang tot je klanten er verliefd op zijn en laat de klanten je marketing machine zijn. Het zijn de kleine dingen die je succesvol maken (bijvoorbeeld bij Whats App de intergratie van je contacten)
STOPPEN: het is niet de hoeveelheid netwerkborrels waar je wordt gezien. Stop met het op 1 zetten van je Personal Brand, richt alles op het merk van je onderneming. Je moet heel goed zoeken om te ontdekken wie de oprichters zijn van WA. Toch nieuwsgierig? de co founders zijn Jan Koum en Brian Action.
DOORGAAN: Met het basis DNA dat is bij Whats App gewoon lekker aan het werk.